Сумки з монограмами: історія та особливості дизайну
Монограмами називалися перші літери імені та прізвища або ім'я в скороченому вигляді. Ці літери мали красиві накреслення з вензелями, починаючи з 7 століття королі й папи наказували виготовляти такі літери із заліза для відбитка на сургучних печатках. Складні вензелі могли належати роду або кільком важливим особам.
Сьогодні звичайні люди рідко користуються монограмами, натомість великі бренди та модні будинки відзначають свої вироби монограмами, використовуючи їх на фурнітурі, випускаючи тканини та матеріали, прикрашені тисненням з ініціалами бренду. Яскравим прикладом такої впізнаваності є всім відома компанія Louis Vuitton. Їхні сумки можна побачити здалеку, ця монограма найдавніша і найвідоміша у світі.
Сумки з монограмами модних будинків
Цікаво зануритися в історію найвідоміших брендів і дізнатися, як з'являлися й перетворювалися їхні монограми, а також які особливості в дизайні тих чи інших сумок із короткими логотипами наймодніших будинків зі світовим ім'ям.
Найстаріший бренд Louis Vuitton заснований 1854 року, Луї відкрив багажний бізнес у столиці Франції, Парижі. Бізнес зростав і валізи Луї були дуже якісними, через кілька десятків років, сумки та багажне приладдя цієї компанії стали символом статусу їхнього власника. Син Луї, Жорж Вюїттон, 1896 року схрестив великі літери імені та прізвища свого батька і став розміщувати цю монограму на виробах компанії, для того, щоб захистити бренд від копіювання. Відтоді, вже понад 125 років, LV зазнала деяких змін, але є найбільш упізнаваним брендом світу.
Другим за віком і впізнаваністю в рейтингу модних будинків є бренд Gucci. Торгову марку було засновано 1921 року, а логотип із двох букв G з'явився 1961 року. Син Альдо Гуччі придумав його з батьківських ініціалів. Фон з трикутників і подвійна буква G стали візитною карткою модного дому на багато років, зараз монограма Guccissima стала об'ємною, і вона прикрашає сумки, гаманці та інші аксесуари модного дому.
Коко Шанель, зробивши дивовижний прорив у світі моди та прилаштувавши до жіночої сумочки довгий ремінець з ланцюжком, 1955 року представила свою знамениту модель 2.55. Ця вишукана сумочка прикрашена замком з монограмою, перехрещеними літерами СС, першими літерами назви бренду "Coco" Chanel. Сама Габріель Шанель розповідала, що батько її дуже любив, лагідно називав "курчам", французькою мовою це звучить як Коко. Зараз монограма СС означає багатство і розкіш, високий статус власниці сумочки.
Fendi, ще один модний дім з монограмою якого купити сумочку мріє будь-яка модниця. Карл Лагерфельд 1965 року за кілька секунд придумав монограму з двох F, одна звичайна, друга перевернута. Разом вони утворюють квадрат. Цей логотип відкрив напрямок нових лінійок Fendi - Zucca одягу та аксесуарів модного дому, вони стали веселішими, динамічнішими. З 90-х років квадрат із двох F стає символом нової сумки Baguette, разом із популярністю серіалу "Секс і місто" зростає і популярність моделі.
Монограми використовують усі модні будинки, це відмітний знак бренду, реклама та імідж одночасно. Будь-яка людина, бачачи відомий логотип, звертає увагу на саму річ, придивляючись, чи справді це оригінал, і якщо відповідає собі "так", то статус власника примножується в рази.